Cigdemdrtr68 Merhaba hanımlar 35+2 haftalik gebeyim doktor bebeğimin gelişiminin 2 hafta geride olduğunu söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mi ? Bebeğimin gelişmesi için ne yapabilirim?