Ozge111 Canım anneler 32 hafta olduk alışveriş yapmadım zıbın dışında kız bebeğim olucak bu tarz tulumlar çok hoşuma gidiyor sizce kullanışlı olur mu ve alırken 0.3 mü alıyım 3.6 mı lütfen cevaplarınızı bekliyorum 🤲
funnymummy Ozge111 ben de hep tulum aldım 2 li takımdan ziyade daha kolay geldi bana ay konusunda bişey diyemiyorum henüz 26 günlüğüz😂
Elfakca Ozge111 0-3 aylık alma bebiş çabuk büyüdüğü için sadece bir iki kez giydirebiliyorsun ama hiç yoksa tabi al ama ağırlık 3-6 yada 6-9 al onları anca giydirebiliyorsun bende aldım bu tulumlardan 6-9 geneli en önemlisi ayaklı olmasın tulumlar