Cemre0 Kızlar erken doğum riski için nidicard kullanan var mı ver bir işe yaradımı ? Ayrıca idrar yolu enfeksiyonu için fitil kullanan var mı 🤗
Nazlikrks Cemre0 nidicard hastanede yattığımda uygulandı sancilarimi bayaca hafifletmisti. Enfeksiyon içinde fitil kullanmıştım ama o bi ise yaramadı canim hala enfeksiyonluyum
Cemre0 Nazlikrks yaa, hadi inşallah bende de işe yarar umarım. Galiba enfeksiyonun pek çaresi yok gibi
Cemre0 @Alizee 34. Haftayım canım, adet ağrıları gibi sancım var ve bebişim aşağı inmiş o yüzden doktorumda tedbir amaçlı bu ilacı verdi, tabi enfeksiyonda cabası
Nazlikrks Cemre0 inşallah 🤲 ama enfeksiyon gerçekten buradaki hamilelerin çoğunda mevcut sanırım doğum sonrasına kadar kesin çözümü de yok 🤷♀️