Gl96 34 haftalık hamileyim ombre yaptırmak istiyorum ama bebeğe zararı olur mu bilemedim kararsız kaldım bilgisi olan var mı ?
Alizee Gl96 bazıları yaptırıp zararın görmez, bazıları görür. Bence riske atmayın, siz hamgi gruba dahilsiniz bilemeyiz 🙏🏼
Melegimm_2509 Gl96 ben dün yaptırdım bebeğe zararı yok ama diplerime boya yaptırmadım kulak aşağısından başladık cildime temas etmedi bazıları dipten yaptırıyor onu doktoruna danış istersen
Birkucukprens Gl96 ne gerek var riske girmeye doğumdan sonra yaptırın kendi saç renginiz ile doğum yapsanız ne olur ki
Pnrpnr_ Gl96 ombre çok uzun bir işlem rahat 4-5 saat sürüyor kafanız sırtınız beliniz heer yeriniz çok ağrır 🥺 ayrıca çok fazla kimyasal içeriyor boyanın kokusu bile genzini yakıyor insanın. Bence yaptırmayın
Tugbazdmr Gl96 doktorunuza danışmak en faydalısı benim doktorum açıcı kullanılacak olan hiçbir şeye müsaade etmedi.
Gl96 Doktorum yaptırabilirsin dedi ama ben yinede tereddüt ettim 🙄 o yüzden sormak istedim. Peki emzirirken yapılabilir mi bebeğe geçmez değil mi ?