Kızlar ne olur yardımcı olun bebeğim 17 aylık salgına yakalandık su gibi yapıyor dışkısını artık ne bez ne kıyafet dayanmıyor 3 hastaneye gittik bana mısın demiyor yatış olsa çıkınca yine oluyor uyguladiginiz bitkisel bir yintem var mı probiyotik fekan da kullanıyorum