nurayyilmaz Defnenin-annesi muayene ücreti ve doğum için ne kadar istiyorlar . Allah yardımcınız olsun
Defnenin-annesi nurayyilmaz allianz genel sağlık sigortası olduğu için muayene ücreti ödemiyorum aynı şekilde doğum paketi olduğundan doğum ücretim de ordan karşılanacak o yüzden pek bilmiyorum fiyatları
Defnenin-annesi nurayyilmaz şu ana kadar memnunum açıkçası. Ama çok samimi çok güleryüzlü espri şaka yapan bir doktor değil onu söyleyeyim. Sakin işini yapan bir doktor
Arifehass Ben de Şermin hanıma gidiyorum. Doktor hanım insana çok güzel yaklaşıyor ve işini çok güzel yapıyor. Şuana kadae gittiğim birkaç kadın doktor arasında en iyisi diyebilirim. Aklında ne varsa sorabilirsin ve hiçbir zaman ters cevap vermiyor