Hamis_anne20 bende ilkinde öyleydim ama şimdi tecrübe var yanı açılır geceleri çok rahat çünkü kalk uyku sersemi çocuk iki saate bi kalkıcak ilk zamanlar tatlı tatlı kalkarken sonraları çok zor geliyor en iyisi yatağın dibinde olsun zaten ayakları da var bunların sallanır hale gelen