_brcu88_ Göbek deliğimin çevresinde bazen hafiften ağrılar olmaya başladı ..başına gelen var mı yada bunla ilgili bilgisi olan var mı ?
Sebnem9593 _brcu88_ bende de 31 haftada olmuştu birkaç gün göbek deliği çevresi ağrıyordu sonra bir sabah uyandim karnim buyumus göbek deliği içi geri çekilmiş acı da gecmisti Karın buyuduyu için oluyor
Yusifova123 _brcu88_ bende 32.1haftadayim oluya bendede bazen ama geciyi sonra 1kac dakika gibi oluyoo Normal bence
Sebnem9593 _brcu88_ bende de erkek Tam belli degil ama 20eylul olabilir büyük ihtimalle Senin bellimi?
_brcu88_ Yusifova123 aynen canım çok uzun süreli değil zaten biraz ağrır gibi oluyor geçiyor ..fazla sürmüyor
BadeKolcu Göbek deliği çevresi hatta göbek çevresinde de oluyor büyüdükçe baskı ve gerilmeden kaynaklı muhtemelen. Hatta gündüzleri göbek deliğim içerde akşama kadar sanki dışarı çıkacak gibi oluyor.
_brcu88_ Ayazveannesi2 normal bişey ozaman bu yine cuma randevumuz var gidince doktora da söylerim bi
_brcu88_ Sebnem9593 yok canım belli değil henüz sezeryan düşünüyorum zaten hayırlısı yarın randevumuz var 32+5 olcaz belki gün verirmi vermezmi bilmiyorum🤭