Deletedmom_116 Lavinya_21 iki aylık bebem var üç yolla korunuyoruz Ve halen hasta adet olmadım umarım düzensiz vs dir o yüzden olmamisimdir
Seross10 Lavinya_21 evet ben oğlum 10 aylıkken kaldım şuan 19 aylık bu ay içinde doğum var nasipse 😔 kocama güvendim sonu hüsran hep 3 yaşına gelsin derdim ama böyle oldu
nglcktpz Lavinya_21 oğlum bir ay sonra 1 yaşına girecek ikizlere hamileyim en geç iki haftaya doğum yapıcam. Özellikle son aylar bakmak zor oluyor evet ama Allah sabrını veriyor 🙏🏽🥰
Lavinya_21 RzyeffaSeva esim korunuyordu ama bı anda kızım olsun ıstıyorum dıyr bıraktı korunmayı oglum 10 gün sonra 11 aylık olcak bende 1 aylık hamileyim iste
Lavinya_21 Deletedmom_116 umarım cnm ama ben hamıle olduğumu ıgrenınce nedense uxulmedım sadece yetısebılır mıyım diye korktum bıraz
Deletedmom_116 Lavinya_21 bende üzülmem ama bu kadar erken değil Hep korkumdu iyice toparlanma lazım Vücudum buna musaitmi bilmiyorum şuan çok zorlu hamileliğim dogumum oldu nasip bakalım ya 6 aylikk olunca istiyorum
Lavinya_21 Seross10 bız de 2 yıl fln dusunmuyorduk ama etraftekı kız çocukları gorunce kızım da olsun ıstıyorum dıyr tutturdu 😅
Lavinya_21 Deletedmom_116 ben toparlandım ya cocugun bı yeri fln agrımasa uyku düzeni de oluştu hemen hemen
Deletedmom_116 RzyeffaSeva cerazzete mi ne diye bı hap erkeklerin taktiği şey adını unuttum😂geri çekilme sayılmaz diyolar ama oda var spirall diyolar onun i inde gene mudahe lazım korkuyorum ve 6 aylık olunca bı daha istiyorum spiral risk yarattir
Lavinya_21 nglcktpz masallah vala ınsallah Allah sabırını verir gercı eşler yardımcı olunca daha güzel geçer diye düşünüyorum
nglcktpz Busetomris valla çok amin 🙏🏽 ikiz olması baya şok etmişti artık doğum yaklaştıkça yeni yeni kabullendim 🥰
nglcktpz Lavinya_21 tabiki eş desteği de önemli ama büyük bir bölümü işte geçiriyorlar benim kayınvalidem yardımcı oluyor sağolsun gün içinde 2 3 saat ilgilenmeye çalışıyor bebekle.
Sultannbstrk Lavinya_21 15 aylık kızım var 25 haftalık ikizlerime hamileyim Allah kolaylığını verir diye düşünüyorum ☺️