Nurkarya Kızlar merhaba geçen hafta detaylıya girdim çok şükür bir şey çıkmadı ama bebişim sırtını dönmüştü yüzünü göstermedi yarın tekrar çağırdı doktorum gösterir belki diye sizce ne yapmalıyım göstermesi için sabah biraz erken gitmiştim yeni uyanıp düzgün birşey yiyemedim onunla alakası var mıdır acaba
Aysuturkay Nurkarya merhaba, doktorum illa çikolata yemen gerekli değil onun yerine daha sağlıklı olan meyve tüket demişti onlarında içerisinde şeker var hem de doğal dedi benim tavsiyem bir orta boy muz yemeniz ya da şeftali, umarım gösterir kendini
Churcill Nurkarya kahve, çikolata, süt, vişne suyu, meyveler olabilir. Çok aç ya da tok olmayın bence.
Sahrafurkan13 Nurkarya yediklerinle beraber hareket de etmiş olursan uzandığın anda karnın da hareketlenmeye başlar genel de benim öyle oluyor bende bugün girdim yüzü ya karın duvarımda ya da eli yüzüne koyuyor doktorum zorlaya zorlaya açtırdı yüzünü öyle fotoğraflarını çekti
cokkasmabeabi Nurkarya aslında sırt üstü yatmak yerine pozisyon degistirseniz de bebek hareketleniyor belki öyle yakalarsiniz
Sahrafurkan13 cokkasmabeabi evet katılıyorum bugün doktor beni de sağa sola çevirerek bebeği hareketlendirdi