minikcivcivim benım de tam tersı ılkınde gobegım yoktu sın 2 ayda bellı oldu bunda 5 bucuk aylıgım artık bellı edıyor kendını
Desem kı kılo almısım yok 1 kılo almısım sadece yemem ıcmem de abartı degıl ıkı ogun beslenıyorum artı hamur ısıdır cıkolatadır gozum aramıyor bısey aserdıgım yok halbukı ılkınde sureklı tatlı ıstegım vardı
Cınsıyet ıkısı de erkek