Fdmk yaptırmadım hiç akrabam yok bu şehirde. Tanıdığım da 3 5 kişi anca. Zaten kimse de değmez o magnetlere çikolatalara. O sebeple büyük oğluma scooter ve bisiklet aldım o paraya 😂 küçüğün herşeyi tam zaten. Yaptıranlara da tabi saygım var ama bana gereksiz geliyor