Merhaba 25 gün önce bebeğin kalbi durdu düşük yaptım düşükten 6 gün sonra da beta HCG ye bakıldı 300 çıkmıştı düşmüş haftaya sıfırlanır adet olursun denildi ama 25 gün oldu bugün test aldım hala silik çizgi çıkıyor sıfırlanması bu kadar geç olur mu 300 den tekrar hamile değilimdir değil mi bilgisi olan var mıdır tekrar hamilelik şuan düşünmüyorum boşanma konusu konuştuğumuz bir donemdeyiz çünkü kanamam leke vs hiç yok düşükten 2 gün sonra kesildi bir daha kanamam da olmadı