2_erkekannesi_ se_na01 Benim 4.52 çıktı dahiliye takipliyim ilaç tedavisine başladık ilacla 4.2′ye düşmüş endiselenmeyin ilaç fayda ediyor 🌸
Yigit_Yagiz_Moms Benim 3.4 çıktı bu ay doktor ilaca gerek yok dedi ama 1 ay sonra tekrar tahlil yapalım dedi. 4.2 sınırmış
Melegimm_2509 Yigit_Yagiz_Moms hayır sakın ihmal etme hamilelikte 2.5 değerinin altında olması lazım bende ilaç kullanıyorum hamile olmasan 4 e kadar normal zaten
Tinii_minii_mom Ben hamileliktr önce 4tü ilaca başlamıştım 25 mg. Ayımda ölçtürdüm 3,5 çıktı ilacı 50 mg yükselttik. Sonra 1,8e düştü ikinci ayda. 3. Ay tekrar ölçtürdüm 3 çıktı yine ilacı 75 mg çıkardık. Yani kesinlikle hamilelikte 2,5 altı olması lazım mutlaka doktor git kan ver canım troid aksatılcak bir şey değil
se_na01 evet gebelik yüzünden endişeleniyorum bende t4 yüksekti şimdi o normal olmuş yarım kullanıyordum ilacı şimdi ths yükselmiş fayda etmemiş ilaç 4,67 bütün iç ilacı dedi bu seferde
Tinii_minii_mom İlaç hemen düşürüypr canım yeterki ihmal etme. Her ay mutlaka git düzenli olarak dahileyeye. Bazen artıp çıkıyor dozunu değiştirirsiniz