Öncelikle selam uzuunnn zamandır giremedim buraya. Özlemişim 🫶🏻 4 Temmuz saat 15.45 de sezaryen ile doğum yaptım. O zaman yazdım ama saçma olmuş 😂 sabah 10 da hastaneye gittik. 2 ye kadar normal durduk oda süslemesi vs hetşeyi
Yaptım bitirdim kimseye bırakmadan. 15.00 oldu giyindim fotoraf çekimi başladı ben bir ağlamaya başladım Allahım…. Zaten sulu göz birisiyim asla durmadı 😂 eşim dede gözleri doldu ağlayamıyor kalabalık diye garibim… en son asansöre bindik ameliyathaneye geldik oturdum spinal için doktor geldi iğneyi sokuyor olmuyo sokuyo olmuyo en az 30 kere denediler ama artık acımaya başladı. Yan yat dediler yattım gene denediler olmadı en son yeter genel anestezi alayım dedim çünkü dayanabilecek gücüm kalmadı… hemen genele döndü doğumum. Şu dünyada en çok istediğim şey doğum anını ilk karşılaşmayı görmekte olmadı…. 15.45 de oğlum Kuzey Alp doğdu… fotoğrafçı ben anestezi halindeyken de tesi çekmiş bana geldiği gibi susmuş yavrum🫠 16.15 de beni yukarı aldılar hemen uyandım asansörde. En yakın arkadaşım o sırada video çekiyor ilk sorduğum şey saçları ne renk çünkü ben kızıl saç rengine sahibim ve çocuğumun turuncu olma ihtimali vardı 😂 turuncu değil Süheyla dedi direk 😂 ilk kucağıma alışım öpüşüm emzirme herşey o kadar güzeldi ki Allahım çok şükür. 4 sene sonra 3. Tüp bebek denemesinde kucağımıza aldık. Şimdi bana nakış gülüyor ses çıkarıyor ya gözlerim doluyor. Çok değişik çok güzel inanılmaz bişey….