12 haftalık hamileyim, annem bugün bebeğin erkek olacak deyip gülümsedi, ben de nerden biliyorsun dedim.. çok sık tuvalete gitmiyorsun, gebelikte sık sık çişe çıkmak kız bebek belirtisi, çok çıkmamak erkek bebek dedi.. inanmadım pek ama var mı böyle bir şey 🌝