Aklıma takılan bir şeyi sormak istiyorum. 32 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardı ne zaman kontrole gitsek bebeğin bir ayağı ve bir eli kafasında oluyor. Detaylı ultrasondan beri öyle bir ayağı kafasındaydı yüzünü görememiştim. Denk mi geliyor yoksa hep bir ayağı kafasında mı duruyor şaştım kaldım bu sorun teşkil eder mi yada bunu yaşayan oldu mu aranızda. Doktor herhangi bir sorun var demedi hiç bu zamana kadar sağlıklı her sey dedi ama düşününce tedirgin oldum