bendeanneoldum_ sancı varmış ama ben hissetmiyorum benim gibi olan varmı çatı muayenesi de oldum açılma yok böyle olupta doğuma yapan varmı
Tucemsiiii bendeanneoldum_ 35 haftalıkken ben de nst girdim düzenli sancım çıktı ama ben hiç hissetmedim açılmam var mı diye bakıldı yoktu 4 kere falan nst girdim serum aldım şuan bir sıkıntım yok
Kaykinadile bendeanneoldum_ ilk hamileliğimde çıkmıştı 36 37 falandım hafta olarak ama bende hiç sancı yoktu sadece nts de çıkmıştı
bendeanneoldum_ Kaykinadile Çatı muayenesi de oldum 3 snye fln sürdü açılma yoktu ama çatı muayeneside anlık bı ağrı oldu
bendeanneoldum_ Kaykinadile yani acısı elin girmesiyle çıkmasıyla birlikte geçiyo anlamiyosun bile baklm o çatı muayenesiden sonra neler olacak
Kaykinadile bendeanneoldum_ baska yok çatıdan başka normal olursa doğum zamanı ebeler yine aynı şekil kontrol ediyor