Yareniko26 belirtim hiç yok şuanda 20+5 haftalıkım hamile gibi değilim yani tatlı da tuzlu da yiyorum hiç bulantım tiksinmem olmadı sadece uykum var çok herzaman okadar ilk zamanlar akşam 10dedin mi yataktaydım uykusuzluğa gelemiyorum yani bütün gün uyusam da yinede uykum var yani yetmiyor şükür bunada keşke belirtim olsa da kendimi bilsem yarın öbür gün hamile olduğumda anlayabilmem için ama malesef🥺🤣 adetim gecikti bi gün öylesine test yap dedi kuzenim iddaya girmiştik öylelikle çıktı hiç beklemiyorduk yani😃 senin nasıl geçiyor hamileliğin