Svvl Ellerim neyse daha iyi de ayaklarım aşırı şişiyor, ödem büyük ihtimalle. Daha sabah kalktığımda şiş oluyor akşamada iyice şişiyor. Yaşayan var mı,nasıl önlem aldınız ?
Bilge_11 Kaç haftaliksiniz benim 35+1 aynı durumlar. Sabah uyandığımda şişmiş oluyor ama sol yatınca yada vücut hizasında ayaklarımı uzatınca ufak egzersizlerle iniyor. Hareketsizlikte ödem yapıyor çok fazla ayakta kalmakta.