lyssaxxw hanımlar öncelikle merhabalar biraz uzun yazacağım hakkınızı helal edin. yaklaşık 1.5 yıldır çocuk istiyoruz doktora gittiğimizde herhangi bir problem olmadığı hormon testleri de dahil kendiliğinden olabileceği söylendi son 2 aydır her adet arasında kahverengi lekelenme yaşıyorum int üzerinden araştırdığımda ise enfeksiyon, yumurtalama kanamasi gibi şeyler okudum. enfeksyon olmadığına eminim çünkü temiz bi kanama diyebilirim yani lekelenme onun haricinde bu ay adet bittikten 1 hafta sonra başlayan bi göğüs hassasiyeti oldu hala devam ediyor adetime 1 hafta var ama lekelenme bitti 3-4 gün kadar sürdü. adetim bitti dediğim günden beridir 2-3 gün ara ile de ilişki yaşadık eşimle. bu tür şeyler yaşayan varsa eğer deneyimlerini benimle paylaşırsa çok sevinirim.ayrıca bu kahverengi lekelenme yaşarken adet sancısı gibi ama çok daha hafif sancılarım oldu. böyle 1-2 dakika falan sürdü adet sancısı gibi ama 2x hafifiydi.
adatuna Ara kanama olabiliyor kadınlarda bende de olmuştu. Eğer çok sık olursa doktora bir görünün bence. Hamilelik mi gebelik ancak test ile belli olur. 6-7 gün varsa reglinize erken gebelik testi alabilirsiniz