Kızlar bu bebegi senelerden beri bekliyoruz. Bugün haber geldi iki embriyom oluşmuş. Ben tek transfer istiyorum biri donuk kalsın istiyorum . İleriki zaman için bir tane kalsın istiyorum. Hemde asgari ücretliyiz herşey çok pahalı tek bebek bizi rahatlatır. Bir kaç sene sonra bir transfer hakkım daha olsun istiyorum. Daha önce çok kayıplarım var . İkiyi rahmim kaldırır mı bilmiyorum kafam çok karışık. Doktor bize konuşma hakkı tanır mı onu da bilmiyorum. Siz ne yaptınız. Tek transfer mi çift mi siz mi seçim yaptınız yaazar mısınız