Ezgi1120 merhabalar öncelikle sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🤗 tıpta maalesef ki tek doğru yoktur hekimlerim görüşleri farklı olabiliyor ve bunlarda tıbben doğru oluyor kimi hekim sütün ilk gelen kısmının süt olduğunu belirtip vermeyin der kimi hekim ise günümüz sıcak hava koşullarında 1 2 çay kaşığı verilmesini önerir vermek isterseniz kaynamış soğumuş normal sıcaklıkta verebilirsiniz farklı hekimlerden görüş aldığınızda da bu bilgileri alırsınız karar size kalıyor yine 🤗