Sabina03 Gebelik haftası, fetusun haftasından 2 hafta fazladır. SAT a göre hesaplandığı için. Muhtemelen siz internetten SAT ile hesaplıyorsunuz. Eğer geç döllenme gibi bir durum varsa doktorunuz farklı bir hafta söylüyordur ultrasonda biraz daha küçük olacağı için.