Kızlar dün ebemin verdiği tariften sonra sancılarım başladı ama düzenini anlayamıyordum sadece adet sancısı gibi rahatsız ediyordu.
Takipli olduğum hastaneye gittim nst çektirdim çünkü karnım sabahtan beri taş gibiydi.
Sıfır sancı sıfır açıklıktı. Bu saate kadar evde sancı çektim dayanamadım geldim nst de düzenli 100 r vuran sancılarım çıkıyor kendimde dua ederek dayanıyorum. Doktorum ameliyatta henüz muayene etmedi ama doulam açıklık olmuştur merak etme dedi oda hazırlanıp gelcek birazdan dua edin benim için nolur