Merhaba,
32+1 haftalık hamileyim, hamile olanlara kolay bir doğum, doğum yapmış olanlara keyifli annelik dilerim..
İzmir’de hamile fotoğraf çekimi yaptırdınız mı? Önerileriniz var mı? Sanırım bu hafta ile iyi çekimlerin olabileceği son hafta imiş, fikirlerinizi öğrenmek isterim 🌟