Arkadaşlar merhaba, 13 haftalık gebeyim 10. Ve 11. Haftamda leke geldi. İlkinde serum ve iğne yaptılar. İkincide progesterona başladım. Öncesinde de bi düşük olmuştu. Başına gelen var mı progesterona ne kadar devam ettiniz? Çok mide bulantısı ve halsizlik yapıyor. Çok da kullanmak istemiyorum artık ama bel ağrım da var… ne yapacağımı şaşırdım doktorum biraz daha devam edelim dedi.