Merhaba arkadaşlar. 11+5 haftalıktı. Dün formda yazmıştım kanama olmuştu ayrıca çok ağrım vardı. Acile gittik 120 hasta bekledik. Beni doğumhaneye aldılar ultrasonda bakalım dediler bir baktık kese var ama bebek yok. Ben direk bebeğim nerde diye doktora baktım. Başımızdan kaynar su döküldü sanki çünkü hiç böyle birşey görmemiş duymamıştım. Kese bozuk vs bir şeyler dedi eve gönderdi. Bugün kendi doktoruma gittik gerçekten kese boştu bebek yoktu ama kese gelişmişti 11 haftalık gibiydi. Eşim ve ben çok üzüldük. Allahtan her zaman hayırlısını istedik. Hayırlısı böyleymiş. 😞 Kürtaj oldum birkaç saat önce.
Aranızdan ayrılıyorum. Belki başka bir zamanda yine burada gebelik ile ilgili sohbet ederiz. Belki tekrar hamile olurum bilmiyorum. Kendinize iyi bakın hepinize sağlıklı sıhhatli mutlu doğumlar diliyorum. Hoşçakalın.