Merhaba 37+3 haftalık bebeğim dün randevum vardı 2 haftada 250 gram almış. Doktorum çok az almış kilo plesanta yaşlanması var. Haftaya pazartesi alalım sezeryanla dedi şuanda tam 3 kg kuveze alırlar mı küçük mü korkuyorum başına daha önce böyle gelen var mı?