Elfibrhm2609 Esraabrklu ben tehlikeli zararlı olur gibisine değil de rahatlığım acısından giymedim zatende topuklu sevmiyorum 😀😀şuanda da ayaklar davul gibi olduğu için babetin spor ayakkabının içine de zor sığıyor 🤣🤣
Esraabrklu Elfibrhm2609 benimde oglan.Allah bagislasin..dogumun ne zaman oluyo tahminen ? Ayniyiz çünkü
lkayRazgatLolu AdaninAnnesi düşmeyi kalkmayı geçtim zaten aşırı rahatsız oluyosun benmde ablamın düğünü olmuştu bn simli taşlı babetler kullandım. En olmadı dolgu topuk giy elbisen uzunsa
Esraabrklu Evet banada öyle dendi ama bence bizimkide o tarihten önce gelicek ☺ hayırlısı olsun.bakalim.haberleşiriz burdan 😉
Elfibrhm2609 Esraabrklu tamam canım inşallah doğumu atlatayım hepinizle seve seve paylaşacağım ❤anlatacağım mutlaka
semabrcn 2,5 aylıkken topuklu giyebildim yüksek. 5. ayımda da kısa süreli giydim ama bel ağrısı yapıyor karnınız cıkmamıs olur ama dikkatli olun