Arkadaşlar merhaba 👋🏼 2 yaşında bir oğlum var, 2. Çocuğu istiyorum yavaştan ve hormonlu spiralim var. Doğumdan beri yani 2 yıldır 3 kere falan regl oldum o da pembe akıntı şeklinde bir kere geldi bitti. Spirali çıkarttırıp eğer hamile kalırsam son adet tarihimi nasıl hesaplıycam bi bilginiz var mı? Birde spiralden ne kadar zaman sonra hamile kaldınız lütfen aydınlatın beni