Kızlar merhaba bugün 29+1 haftaligiz kontrolum vardı. Rahim ağzında kısalma olmuş doktorum erken doğum riskin var dedi bebeğin başı rahim ağzına çok baskı yapiyomus geldim gelecek bu dedi. Bu haftalarda aynı durumu yaşayan var mı yada 30 hafta civarı dogum yapan var mı bebekleriniz ne durumda