Kızlar sezeryan doğum olacağı için 2 gece yatacagm hastanede ama kızımı kimseyee güvenip bırakamıyorum 4 yaşında napicam bilmiyorum refakatçi olarak annem yanmda kalacak hemşirelerden rica etsem izin vermezler mi acaba yaa 🥺sırf bu yüzden özele gitmek istiyorum benden hiç ayrı kalmadı birde