Begumss ![![Merhabalar]https://mutluresim.com/images/2023/08/16/noc9ci.jpg) sonuçların bir açıklamasını bulamadım doktorumuzda izindeymiş ancak merak ediyorum bilgisi olan yazabilir np 1.7mm çıkmıştı usg de.
Deletedmom_053 Begumss Grafiğe göre doktorun değerlendiriyor canım burda deger normal görünüyor ama grafige göre belirlenir🙂
Begumss Deletedmom_053 ay teşekkürler canım rapor olarak grafik falan yok sonuçların içinde o yüzden bende ister istemez merak ettim 🙈
Begumss Cancan98 sadece e nabızda sonuçlarım kısmında bunlar var rapor yada grafik görünmüyor yada ben mi farklı yerden bakılıyorsa bilemedim bilmiyorum