Mrv001 Minesmz hayır canım bunlar doğum sancısı değil daha tepecik değil oval oval ve düzenli çıkması gerekir
Bulbulyuvasi İki kere düzenli sancın olmus sanırım ama çoğu düzensiz ama çok sık sancı aralığın kaç haftalıksın?
Youngmotherr Bulbulyuvasi kız benim bunlar ne oluyo geçen haftadan 😂 doktor doğurtmaz dedi sinirlendim
Bulbulyuvasi Youngmotherr kanka sancın başlamış 2 tane düzenli sancı gelip gitmiş en az 4 olması lazım seninki hem düzensiz hemde yüksek sancı kanalda mı bebis
Btss Youngmotherr sancı var ama hem etkili olacak kadar şiddetli değil hem de düzenli değil. Doktorunuzun da dediği gibi bu sancı sizi doğurtmaz 😅
Btss Youngmotherr sancılar başlamış artık yavaştan,devamı gelir👍👍🙏🙏 yürümeye merdiven inip çıkmaya devam 😅
Mrv001 Kymt_ahsen canım burdan çıkıp bildirimlerin olduğu 3 çizgiyi tıklayıp resmi seçiyorsun çıkan linki burada paylaşınca otomatik atmış oluyorsun
Mrv001 Kymt_ahsen aynen olmuş canım normal çıkmış seninde sancın yok benimde bi başlamadı gitti ama sizinkinden yine biraz var sancim