Kmeric Merhaba ben yaptırdım açıkcası memnunum da şöyle bahsedeyim kısaca isterseniz. Çocuk düşündüğüm dönemde ilk olarak sigortayı yaptırdım doğum teminatlı bende 10 muayene hakkı var içerisinde ayrıca doğumu kapsıyor ve tahlilleri de dahil. Hastane olarak bazı hastanelerde geçerli hepsinde değil.Zaten yaptırdıktan 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim. Onunda şartı vardı sigorta ile konuşmanız gerekebilir işte örneğin sigorta yaptırdıktan sonra 3 ay içinde hamile kalmak gibi.En başından beri özele gidiyorum her türlü muayene ve tahlil ücretlerini karşılıyor sadece devletin karşılamadığı tahlillerde ücret ödedim bunu da başında biliyordum detaylı ultrason genetik test işte birkaç özel kan testi vs o şekilde ilerliyoruz. 6. Aya girdik belki son aylarda birkaç muayene ücreti ödemem gerekebilir sık gitme durumu yaşanırsa şayet onun dışında memnunum🌸🙏🏻