Tabii. Hatrı sayılır bir süredir kullanmakta olduğumuz 2 termometre ve 2 ateşölçer var. Galiba link vermek yasak. Termometrelerin birincisi ebebekten, BabyMe olmalı. O termometre hem saatli hem max-min değerleri gösteriyor. Diğeri ThermPro. Aralarında 1 derece fark çıkıyor. Bu daha kaliteli ve doğru ama bunda saat yok, gece ışığı var dokunmatik.
Ateşölçer ise en doğru ölçüm kulaktan ölçerler. Braun IRT 6525. Çok memnunum maşallah güzel doğru ölçüm yapıyor. Kulağa giren probların yedeği içinden çıkıyor, yan sanayi prob da siparş ettik o da aynı sonucu veriyor. Her ölçümde değiştirilmesi önerilse de doktorumuza sordum bir çocuğa 4-5 kez kullanılabiliyor temiz kalması ve kulak kanalını zorlamadan düzgünce kanala yerleştirerek ölçümmesi önemli. İkinci ateşölçer ise Omron manual ölçüm hani dijital ekranlı çubuklardan. Ondan da memnunum onu kedime kullanıyorum poposundan ölçmek için.