Çok güzel bi hismiş bazen denk gelirdim böyle postlara çok merak ederdim nasıl bir his acaba diye 🥹
Günler zaten zor geçiyordu artık daha zor geçecek belli oldu🥲
Normal doğum beklediğimiz için tarih anlamında belirsizlik beni yoruyor düşünmekten sancılardan ağrılardan geceleri uyku haram oldu 😂
Allahım herkese nasip etsin inşallah bu duyguyu çok zor ama yıllarca beklenen bebek olduğu için her zerresi bal gibi geliyor🫶🏻
Bekleyen isteyen herkesle beraber kucağımıza almayı göstersin 😍
Sizin Şafaklar kaç anneler 💓