Merhaba arkadaşlar.
Bugün kontrolüm vardı. 3 cm açıklık olmuş. Hafif hafif sancıları hissediyordum evde ama öyle şiddetli bi ağrım sancım olmadı. Bu 2.doğumum olacak onun kolaylığı sanırım, dedi doktorum. İlkimde 1 gece boyunca çok büyük sancı çektim ve 3 cm açılmıştım sabah doktora gittiğimde, sonra yine suni ile uzun bir sürede gelmişti bebeğim.
Her neyse bugün gittim 3 cm açıklık var, suni verirsem 4-5 saate doğurursun dedi. Ama suni istemedim. Cumaya kadar da beklemek istedim belki kendi sancımda açılacak daha fazla, suniyi neden çekeyim dedim. Bebekte, suyunda hiçbir sıkıntı yok dedi, bişi olsa zaten direkt yatardım tabiki.
Ama çok muallakta kaldım, yatıp kavuşsa mıydım biran evvel, bir sıkıntı olur mu 3 cm açıkla evde beklemekle? Deneyimlerinizi tavsiyelerinizi bekliyorum 🥹