Demirtugbaa Piril1632 evet çok şükür herşey yolunda dedi başka bi doktora sorduğumdada herşey güzel ama dawn olup olmadığı doğum yapana kadar anlaşılmaz dedi
Piril1632 Demirtugbaa bana da aynı şekilde söyledi doktor normal görünüyor ama kesin diyemeyiz sağlıkla kavuşuruz inşallah 🙏
Piril1632 Nepenthe benim ikili normal üçlü orta dedi doktorum hamilelik herşey normal olsa bile illa zehir oluyor gün sayıyorum resmen dogum için sağlıkla büyüsün inşallah yavrunuz