Acemiiiii valla erken haftada düşük hariç ilk gebeliğim bu süreçleri ilk defa deneyimliyorum hareket etmelerini falan o yüzden çok fark var mı bilmiyorum ama hareketleri hissetmeye başladım o değişik geliyor bi sağdan bi soldan bazen içerde dövüş var gibi 😂 onun dışında pek bişi yok şimdilik bi de işte renkli ultrasonda ayrı ayrı pozları görünce ikisininde içimde olması değişik bi his ben de inanamıyorum hala 🌸😂