Drukannesi canım benım gebeligşn basından berı yüksek ve tansıyon ılacı kullanıyorum suan 39. Haftama gırdım cok sukur. Pehriz vermiştı bana doktor. Yemeklerıne salca tuzundan baska tuz kullanma. Tuzsuz cerez ye. Hamur işinden uzak dur Bol bol su iç:) gecmıs olsun:))