Limeekce 32 den beri az benim 37 de alıcaz dediler 38 oldum başka doktorlara görün
Birde zaten artık doğumun yaklaşmış suyun azalması çok normal benim 32 den beri az bol bol su iç karpuz ye ve özellikle havuç suyu tavsiyem
Negatif düşünme 37 normal benim 32 den beri öyleydi düşünebiliyormusun bebeğim 1 kg 800 gramdı küveze girecek diye endişeleniyordum şükür olmadı havuç suyu iç o amniyon sıvısını çoğaltıyor araştıradabilirsiniz