Merhaba kizlar bebeğim 15 günlük oldu geçen hafta sağlık ocağında topuk kanı alındı fakat dün beni arayıp tekrar alınması gerek dediler bugün tekrar aldılar ve şüpheli olduğunu kistik fibrozis olabileceğini söylediler böyle bir durum yaşayan var mı acaba çok korkuyorum 😔