Cylnglsn Merhaba 6 haftalik hamileyim ilk hamileligim dusuk tehdidim var. Doktor ilac ve igne yazdi ama kanama kesilmedi devam ediyor. Sanki adet olmusum gibi. Asiri bir kanama degil, sumuksu sekilde beyaz akintiyla karisik anlam veremedim. Agrim falan yok. Basina boyle birsey gelen var mi. Minnagimi kaybetmek istemiyorum. 😭
ceco Cylnglsn yerleşme kanaması olmasın 🤔 ayrıca dinlenmen ve ağır kaldırmayan yasak bana dr böyle söylemişti ilişki de yasak demişti aöa sorun yok şuan 12+1 olduk
deniz2019 Cylnglsn bnm 9. haftada çok yoğun kanamam olmuştu 14 e kdr sürdü Sadece yattım 16 bitene kadar Wc harici kalkma ilaçlar durduruyor kanamayı Sağlıkla alırız inşallah kucaklarımıza
Tubish8709 Cnm bnmde 5.ve 13.haftalarımda kanamam oldu. Kendini strese sokma. Biz de suan 19haftalığız.çok yorma kendini.
Cylnglsn deniz2019 tuvalet harici kalkmiyorum butun gun yatiyorum uyuyorum insallah gecer ama bugun ilk defa camasirma pijamama gecmis baya. Ped kullanmaya basladim.
deniz2019 Cylnglsn oluyo maalesef bnm plesantam aşağıdaymış ondan olmş doktorum 20. haftada netleşince söyledi :) Günler haftalar geçmedi o zaman Hep güzel düşünün güzel olacak :)