Kızlar 6 gün önce etlik şehir hastanesinde doğum yaptım. Hamileliğimde ne kan pıhtılaşması ne varis hiçbir problem olmadı. Ama ameliyata girerken bana varis çorabı giydirip aldılar çıkınca da 10 gün çıkarma dediler. Defalarca sordum gece bile çıkarma dediler. Etrafımda sezeryan olan herkese sordum hiçbirine de öyle bişey yapılmamış. Sebebini anlamıyorum. Kan pıhtılaşması olmaması içinmiş ama bunca insana neden verilmedi. Bilen yaşayan var mı ? Çıkarmak istiyorum artık dayanılmaz bir hal aldı.