Merhabalar, 5 aylık hamileyim ilk gebelik bebek bezle ilgili hiç bilgim yok. bebek bezleri stoklamayı düşünüyorum sizin bu konuyla ilgili düşünceleriniz nedir? Şuan stoklamak için erken mi acaba? Hangi numaradan nekadar almalıyım memnun kaldığınız bebek bezi hangisi tecrübeli güzel anneler bilgi verirseniz çok sevinirim 😊