Tsrhlya Kızlar yeni doğan dönemi için Prima aldım daha sonrası için Slepy almayı düşünüyordum ama yorumlarda sızdırıyor falan yazmışlar Bayby Turco alıyım diyorum önerir misiniz ya da önerdiğiniz marka var mı sızdırmaması pişik yapmaması önemli
Memolininannesi Tsrhlya baby turco eskiden çok iyidi bende ilm başta oğluma ondan aldım ama gittikçe kalitesiz oldu naylon gibi ve çok pişik yapıyo genelde sıcaklarda ben molfix kullanıyorum hem sızdırmıyor hem pamuksu
TgbHmz Çoğu anne arkadaşım neyle başlarsa onunla devam ediliyor sonrasında zor oluyor pişik falan durumu prima çok pahalı oldugu için sanırım ben molfix veya sleepyle başlıcam ama bir sorun olursa mecbur prima