gzmgzmmm Selam kızlar bat 18-19-20 aralığında dün ve bu sabah dayanamayıp test yaptım ama negatif çıktı erken mi davrandım acaba pozitife dönen var mı bu şekilde. Bir daha ne zaman test yapmalıyım sizce teşekkür ederim şimdiden 🙏
Mebus gzmgzmmm adetin de gecikmeler oluyor mu ben 30 günde bir adet oluyorum ama bazen adetim 5 gün kadar gecikiyor . 30 günden hesapladığımda adete iki gün varken negatifti adet günü çok silik pozitifi gördüm oda çok geç belirginleşmişti hatta erken gebelik yapmıştım aynı zamanda negatifti. Kan verdim 26 çıktı beta
Nuur2124 Adet gecikmesi 7 gün olduğunda diyorlar canım☺️Bazende geç döllenme olabiliyormuş yani önce kese sonra bebek vs.Hayirlisi insallah
gzmgzmmm Mebus yok adetim şaşmaz erken gebelik testiyle negatif görünce üzüldüm ama sanırım gecikme beklemem gerekiyor