Merhabalar ben de bu konuyu çok araştırdım,bişey mi var bende diye de çok düşündüm bazı günler hiç göğüs hassasiyetin olmuyordu,birkaç gün sonra yeniden başlıyordu.Doktoruma da sordum olabilir,normal dedi..Canınızı sıkmayın hele5.haftada benim de hiç göğüs hassasiyetim yoktu sonradan oluştu.Bebeğinizi görünce daha da rahatlarsınız.